Istället för att föreningen skall behöva lägga ut fler uppdrag på lagen vill vi försöka finna fler händer som är villiga att hjälpa till på våra arrangemang, och främst då vid våra A-lagsmatcher.
Som många av Er redan vet så har vi inför den här säsongen introducerat familjeerbjudanden på helgmatcher i form av Tacobuffé varvat med Pastabuffé varannan vecka.
På våra vardagsmatcher kommer vi varva med Raggmunk & fläsk, Pyttipanna bellman, Pannbiff m lök samt Rotmos m fläsklägg.
Maten tillagas i vårt kök i loge 1 av vår kock, Roger Hedenström.
Vi serverar i loge 1 om anmälningarna blir > 16 personer och uppe i VIP-Loungen (del av cafeterian) om anmälningarna blir mellan 16 -40 personer.
Vi serverar i två timmar fram till nedsläpp och behöver vara på plats ytterligare en timme innan för förberedelser.
Vid varje tillfälle är behovet mellan 3 - 6 personer lite beroende på hur många anmälningar det är.
Vad som skall göras är förberedelser i form av dukning, uppläggning av mat, fylla på vid bufféerna samt återställning.
Vi söker även FAST personal till "Guns Kiosk" för att om möjligt lätta på arbetsbördan för våra ungdomslag som idag sköter den och cafeterian samt har ett antal läktarvakter vid varje A-lagsmatch.
Kan Ni eller vet Ni möjligen någon som kunde tänka sig, hjälpa till med några av dessa sysslor så tveka inte att höra av Er.
Kan/vill Ni bidra med annan hjälp är Ni naturligtvis lika välkomna att höra av Er.
Kontakta gärna vår eventansvarige: Kevin Söderlund på 070-292 77 49 eller skicka en intresseanmälan till info@arbogahockey.se